Ga naar de inhoud

Fotoverslag van het “Bijna Waste Geweest Feest” van Kromkommer & Rechtstreex

We schreven er vorige week al over en vandaag was het zover: 6.400kg vervormde, licht gehavende of misschien gewoon net niet zo wonderschone groente en fruit werd vandaag gered op het “Bijna waste geweest feest”. Wij waren erbij in de prachtige Fenix Food Factory in Rotterdam, net als in ieder geval 618 andere mensen die voor €7 een tas vol groentes mochten uitzoeken.

Ik heb in ieder geval al een heerlijke zelfgemaakte pasta gemaakt vanavond met wat prachtige oranje paprika’s (van teler Van Wingerden) en lekkere tomaten waar werkelijk niets mis mee was. Hierbij een kort fotoverslag:

Lekker grabbelen tussen de aardappels!
Lekker grabbelen tussen de aardappels!

IMG_8366
IMG_8372

Prachtige oranje paprika's!
Prachtige oranje paprika’s! Vandaag werd meer dan 500kg gered.
Appels met wat hagelschade, smaakt prima!
Appels met wat hagelschade, smaakt prima!

IMG_8381

Buiten ging het feest door met lekkere geroosterde pompoen
Buiten ging het feest door met lekkere geroosterde pompoen
Mijn score van vandaag, 5kg heerlijke groente en fruit!
Mijn score van vandaag, 5kg heerlijke groente en fruit!

Reacties zijn gesloten.