We kennen inmiddels allemaal de dagelijkse aanbiedingen van websites zoals Groupon. Vanaf maandag 21 november is er ook een groene variant met duurzame deals. Strawberry Earth gaat wekelijks deals aanbieden met een hele andere filosofie dan Groupon.
Keiharde kortingen en massale verkoop van producten staan hierbij niet centraal. Strawberry Earth biedt namelijk kwaliteit in plaats van kwantiteit en gaat voor duurzame diensten en eerlijk geproduceerde artikelen. Ook steun je met iedere aankoop op Strawberry earth een goed doel.
Op 23 november 2011 lanceert Strawberry Earth het concept officieel in TrouwAmsterdam tijdens de “Strawberry Earth Roller Disco“, waar je vanaf 20.15u gratis naar binnen kunt.
Elke week biedt Strawberry Earth twee deals waarvan één ervaring en één product. Het aanbod varieert van mode tot een mooie reis, een diner of een spa-treatment. Hoe duurzaam dat laatste is vraag ik me dan weer af. De partners met wie Strawberry Earth van start gaat zijn onder andere Baobab reizen, Charlie + Mary, Vleck wijnen, Doortje Vintage, TrouwAmsterdam, C. Cosmetics and Care, Roetz-Bikes en The HUB.
Wat is Strawberry Earth?
Strawberry Earth inspireert een jonge creatieve doelgroep tot het maken van duurzamere keuzes. Het is een initiatief van de Nederlandse Mette te Velde en Ikenna Azuike. Op het blog van Strawberry Earth staan dagelijks de laatste duurzame trends op het gebied van mode, design, kunst, films, eten en reizen, zoals de “plantable table” in het plaatje onder dit artikel.
Daarnaast organiseren ze diverse innovatieve evenementen met een groen thema waaronder een jaarlijks filmfestival, een duurzaam mode-evenement en de Green Film Making Competition.
Marijke zegt
I like!